soljahtactics lense

Wednesday, February 18, 2009

petr babak`s engagement ceremony

salam semua,

dalam diam diam blog aku dah memasuki siri ketiga berjudul Petr babak`s engagement ceremony. terlebih dahulu biarlah saya memperkenalkan siapakah petr babak ini. Petr babak dilahirkan di Rupublik czech merupakan adik keempat kepada Petr cech, goalie pasukan chelsea. sungguhpun begitu beliau terkena demam panas seusia 2 tahun berserta cirit birit dan batuk kokol menyebabkan beliau sedikit cacat dan jauh panggang dari api jika hendak dibandingkan dengan rupa petr cech. kerana dipinggirkan keluarga beliau melarikan diri ke Malaysia dan sekarang menetap di Taman Melati dan bekerja di Petronas Dagangan di KLCC. Juga merupakan senior PlanB yang kadang-kadang lagaknya menyekik kata mat kelantan. Memandangkan beliau tidak boleh masuk ke rumah perempuan kerana mengikut adat katanya, jadi saya dan rakan rakan Plan b dipaksa secara percuma untuk mengambil gambar2 tunang beliau.. lagaknya seperti mandur mengarahkan bangla membancuh simen. dan dibawah ini beberapa gambar yang aku snap dan edit untuk tatapan semua..

Rumah tunang babak di Bandar Tun Hussien Onn, Cheras, oghang kaya nih

aku harap babak tidak mengusap laptopnya bila melihat gambar bunga ini...memang cantik bak!!!

sesi make up..cantik betul warna bilik nya,pink karee..untuk nak jayakan shot ini kami kadangkala terpaksa menyuruh mak andam berenti buat kerja sekejap

anim (ehh..anim ke name die) bersama kanak kanak dipercayai sepupu beliau.. huh konfiden je aku cakap sepupu..aku cuba bermain black and white walaupun aku cam rase tak best je

babak babak, en norzan, tunang babak dan bapak tunang babak seiringan.. kelihatan en norzan begitu selesa dengan pose ini, sila panggung bagai.. lagaknya saling tak tumpah seperti haji bakhil yang hendak ke peknek (picnic) untuk berjumpa chekgu murni. en norzan tersenyum girang. berikut adalah dialog sebelum bergambar..

amat: bos boss... hensem betul ari nih..macam rod hudson laaa..

en. norzan: dia bilang aku rod hudson..haaa amat kau pegi kedai depan cakap sama tokey kasi dua biji telur rebus dengan kopi untuk kau..hari nih saya belanja..

amat: bos boss..ada lagi dua orang mau lagi telur macam yang saya makan tu..diorang pon bilang muka boss macam rod hudson..

en norzan: jangankan telur rebus..kepala ggajah pon kalau kau mau makan..kau mmakannlaaa..

haaaa, begitulaa ceritanya..marah kee..aihh rilek luhh, takkan nak ngamuk kot..sekadar gurauan ye kawan2

tangan dan cincin

salwa si kakak bersama si adik..si kakak udah kawin


gambar yang disnap belakang kain renda
posted by mohd silmi at 5:40 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home