soljahtactics lense

Wednesday, March 4, 2009

majlis resepsi ijoi dan wani 010309 di Bagan Datoh

salam semua,

blog ke lima dari aku sebagai seorang photog cap ayam dan masih belajar lagi. majlis resepsi adik kepada budak batch aku iaitulah reen. pasangan ijoi dan wani diijabkabulkan malam sebelumnya 28 /02/09. majlis ini cukup isitimewa di mata aku kerana macam2 aktiviti ada membawa ke malam seperti karaoke, berzanji, acara pantun dan mintak tol bagai, persembahan penyanyi jawa,tarian kebudayaan, dan macam macam lagi laaa..bertempat di balai polis mane pon aku dah lupe,tp dekat2 bagan datoh laaa..masih mengamalkan gotong royong kampung tanpa katering cekik darah menampakkan lagi budaya melayu abes laaa.. walaupun shoot sampai gelap hari, gelap mata dan gelap hati (ditujukan untuk b.a) ,kepuasan amatlah dirasai dengan event yang banyak dan pasangan pengantin yang sempoi abis laa wa cakap kau.. membuatkan aku lagi selesa beraksi sambil baring2 cari angle..bajet macam pro..ape ape pon tgk laa hasil aku yang cantik ini (ayat nak motivate diri...sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri)..hahahah




















posted by mohd silmi at 8:13 AM

1 Comments:

ni je hasil ko mi ??? camni je ko dpt hasilkan ??? ok mi...utk job kali nii....aku bg ko rate same rate ngn senior2 mi....ko x layak nk dpt rate junior....hehe (mesti ko bace 2 3 4 kali nk paham...aku tau...hahaha)

p/s: ko pi ajar sket sape2 yg xde kemajuan tu mi...termasuk laa aku kalo ko rase aku xde kemajuan...tehehehe

March 6, 2009 at 6:58 AM  

Post a Comment

<< Home