soljahtactics lense

Wednesday, March 4, 2009

majlis akad nikah pasangan rod dan razak di Melawati

salam semua,

yeahh...post aku makin banyak..nih laa akibatnya kalau banyak sangat dok rumah. posting hari hari ade..bajet cam pro.tapi takpe ini adalah saranan kawan kawan demi untuk memeriahkan lagi website kami www.planbphoto.com.my. jemput masuk yee..tambah nasi..yang belakang sana tuh. majlis ini berlangsung pada hari jumaat dimana ramai rakan rakan plan b yang bekerja dan mengular menghabiskan harta kerajaan..so kami bertiga sahajalah yang pergi iaitu aku, palik dan ben (mamat nih sepatutnya keje..tapi...) berlangsung kat taman melawati..alaaa senang je laa rumah die.. pertama kali aku pegang wide lens secara full..dari awal sampai akhir..kalau tak ade je yang nak pinjam..hahahaahaha (lens sebenarnya babak punya)..terasa kepuasan mengambil shot2..pape pon tengok aje hasil aku di bawah

















posted by mohd silmi at 11:05 PM

3 Comments:

pehhhh !!!! aku bangga dengan kemajuan ko mii !!! no other komen !! ade sket2....tp kite cite internal mi...overall....tahniah mi !!! berkat usaha gigih ko.....ni laa hasilnye.... (asyik2 aku jek komen blog ko....ko bile plak nk ngomen blog aku...huh)

March 6, 2009 at 6:52 AM  

aku komen kan cakap melawan tok guru..soo ilek ilek je laa..ko, ben, yon, padel n ghazi jadi panduan aku dah..so no komen..hahahhaaha..sebenarnye malas sket, nanti laa bak

March 6, 2009 at 12:33 PM  

tahniah @rodfazilah..

April 14, 2016 at 7:01 PM  

Post a Comment

<< Home