soljahtactics lense

Saturday, March 28, 2009

majlis resepsi kakaknye si babak

salam semua,

episod kali ini membawa kita ke ceruk rompin sana di mana para para jin bertendang dan berterajang..hahahaha..kalau babak dengar mesti dia marah..meti dia cliam kat rompin dah ada seven E, hahaaha yaaa bak..dulu memang aku ada cakap kemajuan sebuah bandar diukur dengan adanya sebuah kedai serbaneka 24/7 yang harga barang barangnya overprice..itu dulu.. nendiaaa statement baru aku mengenai kemajuan..sebenarnya di zaman ini kemajuan bandar diukur dengan adanya liputan 3G barulah aku kira maju.. mungkin statement aku nih tak boleh pakai untuk 3-5 tahun akan datang..mase tu dalam hutan pon ada 3G..rimau mau pakai main frenster..papehal pon jangan marah babak..marah tandanya matang tak bertempat.

haaa...kat rompin nih laaa berlangsung majlis perkahwinan kakaknye si babak iaitu norhafizah norzan dengan jejacker pilihan hatinya natasha..oppp jangan tanya aku kenapa namanya begitu.. tanye tasha ke babak ke..first time aku folo kawin sampai 2 hari..first time jugak buat outdoor kat pantai..trip nih memang aku puas..sepuas puas burung berterbangan..terima kasih banyak2 buat babak bagi aku chance untuk wedding kali nih..buat pengetahuan semua aku dan babak merupakan OP untuk majlis meriah nih.. pengantinnye pulak kakak si babak..memang rase selesa baeekkk punya..tadak malu malu dah..silakan lihat gambar yang tak seberapa ini
















posted by mohd silmi at 11:37 AM

2 Comments:

cool beb... cantik angle ko amik..

August 3, 2009 at 5:58 AM  

macih kak mus mus

October 1, 2009 at 8:34 PM  

Post a Comment

<< Home