soljahtactics lense

Friday, June 12, 2009

majlis resepsi waida, clunk

hai semua,

saya muncul lagi. kali ini dengan lebeh banyak post. lama dah tak upload gambo dalam belok aku nih.kali nih aku shoot gamba kawin kat klang, pengantin nama saidatul waida lelakinye nama azril tak silap aku. aku berminat dengan wedding nih sebab dijanjikan ada vespa semasa melakukan shoot outdoor.. tetapi rancangan terbatal kerana ketiadaan vespa. hoh kecewa jugak laa..nak mengamok pon ada..hihihih tapi takpe aku hepi ngan shot aku kali nih.cantik ke tak korang yang komen ok.

kad dan cinchen

mata waida

ecececece nyampah.. men posing2 plak..huhuhu jangan mara

blakang compact cam

perarakan mempelai..ehh macam eja maplei plak

blakang bunga

waida

azril

waida lagi mencebik

outdoor kat setia alam

speki

awak..tengok tuh burung wak wak
posted by mohd silmi at 10:43 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home